Bemutatkozás

2014. augusztus 19.

Több mint egy évtizede a borok, minőségi italok világában dolgozom, amely a hobbimmá is vált időközben. Ez az érdeklődés oda vezetett, hogy az agrárközgazdász diploma mellé elvégeztem a szőlész-borász szakmérnökit, a PhD témámat is a borok világából választottam, valamint AIWS címet szereztem a Wine & Spirit Education Trust rusti bázisán.

A tanulmányaim után rögtön a bortermelői oldal értékesítési területén kerestem és találtam munkát. Az ágazatban szerzett tapasztalataim, ismereteim és persze szubjektív véleményem szeretném megosztani az olvasókkal.

A borok értékelésekor a 1-10 pontos skálát választottam, amely talán a legkönnyebben érthető, bár eltér a szakma által használttól.

Köszönöm, hogy elolvassa a gondolataim!

Dr. Konkoly Mihály

A bejegyzés trackback címe:

https://abormegen.blog.hu/api/trackback/id/tr696616273
süti beállítások módosítása