Az új Junibor tag klasszikus somlóija

2015. január 07.

img_1742.JPGKis Tamás, Somlói Vándor Cuvée 2012

Tamást a közelmúltban választották tagnak maguk közé a Juniborosok. Ennek örömére én is kipattintottam egy palackot a jészletemből. Nem bántam meg.

Citromsárga szín. Illatát a citrusok vezetik. Sok grapefruit, ananász. Sós tengeri levegő, pattintott kő.  Némi föld. A korty savai határozottak, kemények. Férfias bor, Közepes alkoholérzet és közepes test jellemzi. Jó inni típusú, amelyben az ásványok dominálnak. Még rendkívül fiatal, szerintem komoly érési potenciállal. Jó szerkezetű bor.  A savak simulása után még kedvesebb borrá válhat. Továbbra is szeretem ezt a pincét! 6 pont

A bejegyzés trackback címe:

https://abormegen.blog.hu/api/trackback/id/tr587049199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása